Onze aanpak

Bij Saffier administraties vinden we duidelijke, begrijpelijke communicatie erg belangrijk. We zullen je niet overdonderen met lastige zinnen, vakjargon of rapporten waarvan je hoofdpijn krijgt. Wij zijn er om je zoveel mogelijk te ontzorgen van de administratie zodat jij je kan focussen op je onderneming. Hoe pakken we dat aan? Dat lees je hieronder.

Eenvoudig aanleveren

Om jouw administratie te kunnen verwerken is het uiteraard nodig dat je alle benodigde documenten bij ons aanlevert. We willen je dit zo makkelijk mogelijk maken. 

Je krijgt van ons mailadressen waar je je inkoop en verkoopfacturen naartoe kan sturen. Inkoopfacturen die je binnenkrijgt in de mail kan je meteen doorsturen naar dit mailadres en wanneer je een verkoopfactuur naar je opdrachtgever stuurt kan je deze ook direct naar de administratie sturen. 

Naast de inkoop en verkoopfacturen hebben we ook je bonnetjes en banktransacties nodig. Je krijg van ons een app waarmee je foto’s kan maken van bonnetjes en deze direct kan doorsturen naar de administratie. In deze app kunnen we ook een bankkoppeling instellen, deze bankkoppeling haalt automatisch je banktransacties op en levert deze bij ons aan.

De boekhouding

Die doen wij, een team van professionele boekhouders. Wij zorgen voor een correcte verwerking van je boekhouding zodat jij je hier geen zorgen over hoeft te maken. 

De boekhouding houden we altijd up to date, dat is handig voor wanneer je inzicht wil hebben in hoe je ervoor staat of cijfers nodig hebt voor bijvoorbeeld het aanvragen van een hypotheek.

Belastingen

Als ondernemer moet je meestal btw-aangifte doen, ook wel aangifte omzetbelasting genoemd. Wij zorgen dat dit gedaan wordt en dienen deze voor je in bij de belastingdienst. Voor het betalen van deze belasting sturen we je een Ideal-linkje, zo heb jij er zo weinig mogelijk omkijken naar.

Naast de aangifte omzetbelasting moet je eens per jaar aangifte inkomstenbelasting doen. Hiervoor hebben we wat meer informatie van je nodig dan alleen de boekhouding. We sturen je hiervoor eens per jaar een korte vragenlijst zodat wij de aangifte inkomstenbelasting voor je kunnen verwerken. Heb je een fiscaal partner? Dan verzorgen we de aangifte inkomstenbelasting voor zowel jou als je fiscale partner. 

 

Advies en informatie

Wij houden je boekhouding altijd up to date en werken met slimme software waardoor wij je wanneer nodig direct proactief kunnen adviseren.

Daarnaast delen wij regelmatig informatie, nieuws en blogs op onze website. Wanneer we iets posten wat voor jou interessant kan zijn krijg je hiervan bericht. Zo weet je ook zeker dat je niks mist als je niet onze website in de gaten houdt.

Van start gaan

Klaar om je administratie uit handen te geven? Hieronder vind je ons aanbod en kan je direct van start gaan. Na het aanmelden zullen we contact met je opnemen om een kennismaking in te plannen, hierin leren we jou en je onderneming kennen zodat we met een vliegende start kunnen beginnen. 

Na de kennismaking richten wij je administratie in. Wanneer we hiervoor documenten en gegevens van je nodig hebben zullen we deze bij je opvragen. Op deze manier ontzorgen we je vanaf het eerste moment.

Start direct.

Minimaal

60 maandelijks
  • Verwerking boekhouding
  • Aangifte omzetbelasting/btw

Optimaal

70 maandelijks
  • Verwerking boekhouding
  • Aangifte omzetbelasting/btw
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Rapportages

Maximaal

100 maandelijks
  • Verwerking boekhouding
  • Aangifte omzetbelasting/btw
  • Aangifte inkomstenbelasting
  • Rapportages
  • Verkoopfacturen maken
  • Debiteurenbeheer

Start direct.

Nog niet gevonden waar je naar op zoek bent?

Stuur ons een mailtje naar info@saffieradministraties.nl of een appje naar 06 2340 4300 met je vraag. We helpen je graag!